Poezii Naive
Poezii Naive
go on top
Google Chrome

© Vasile Bell | Privacy Policy

Friday, December 21, 2012

In loc de poveste...



•••

Salut, fluturas din sufletul meu!
Sunt eu, care stiu ca esti tu,
Un inger ce plânge cu mine mereu
Cand ploaia'i tacere si tacerea sunt eu,
Cand vreau sa adormi si tu, nu...

Adormi, ca sa uiti de zilele gri,
De visele roz, de cosmar...
De mine, de tine, de tot ce nu sti,
De tot ce ai fost si de tot ce vei fi
In secolul tau prea amar!

Adormi, sa'ti trezesc sânul drept si cel stâng
Apoi sa trezesc un rubin...
Pe coapsele tale lucide sa plâng,
Pe râuri albastre, adânci, care strâng
Rubinul închis si virgin...!

Adormi, ca in tine un cântec sa scriu,
Cu versuri pe care le'am sters
Din fluxul organic cu care descriu
Durerea, iubirea si cat de mult stiu
S-ascund inocentul pervers...

Adormi fluturas, dormi calm si senin...
Eu, calm, pe spate te'asez;
Dezmierd trupul tau cu ulei de ricin,
Apoi in culori din rasina de pin
Si alge târzii, te pictez...

•••

vizualizati toate postarile