Poezii Naive
Poezii Naive
go on top
Google Chrome

© Vasile Bell | Privacy Policy

Friday, December 21, 2012

Inocenta pierduta



•••

In lacrimile din amurg
Privind adânc o alta data,
Prin vechea albie inramata,
Vad astrii care plâng si curg...

Vad clipele de nicaieri,
Ce'atunci formau o poezie...
Vad patru ani si inc'o mie
De saptamani pierdute ieri!

Atunci cand nu erai, sau cand
Nu cunosteam gustul durerii...
Cand n'auzeam vocea tacerii
Si cand stiam sa rad plângând!...

Ce cald era odinioara,
Cand viata imi parea nimic...
Acum mi'e teama ca's prea mic!
Azi, temerile ma doboara...

Tremura azi pe'oglinda serii
Conturul culmilor cu fagi...
Ca un poem cu tente vagi,
Dintr'un sarut pe limba verii!...

Iar discul lunii, ud si clar,
Timid, prin ochii mei razbate!
S'aud din nou cum vântul bate
Si greierii cum cânta iar...!

Dar ce folos mai am, iubire?...
Traind doar pentru'a'mi aminti,
De cate nopti mai pot fugi,
Hranind o alta amagire?

De cand te'astept!... Sa-mi dai, sa vii
Sa spargi peretele de gheata!
Sa iau din sângele tau viata!...
Iubito'astept sa ma invii!

Sa fii copilul blând, cu mine...
Prinzandu'mi mâna in a ta,
Sa ma înveti cum pot schimba
Parerile de rau, in bine!...

•••

vizualizati toate postarile