Poezii Naive
Poezii Naive
go on top
Google Chrome

© Vasile Bell | Privacy Policy

Friday, December 21, 2012

Nascut in Martie-a lui '83



•••

Nascut in Martie'a lui '83,
La sapte luni, sub comunism,
Timid si pur ca de'obicei,
Lipsit de ura si snobism...

Radeau domnite'ncetisor,
Cu ghiocei albastrii'n san...
In prima zi din Martisor,
Cand eu le inganam plângând...

Curge'au pe geamul maternal
Picurii ploii, dusi de vânt;
Eu înotam înspre aval,
Iar viata imi dadea avânt!

Crezur'atunci ca o sa mor!...
Erau prea siguri c'or sa scape!
Dar le'am dat teapa tuturor
Si n'am lasat sa ma îngroape!

Incubatorul, patru luni,
Mi'a dat tandretea lui aparte...
Si ne'am iubit ca doi nebuni
Pan' le'a venit a ne desparte.

Pe'"aleea Linistei", Sibiu,
Viata trecea in nemurire
Cand eu faceam fara sa stiu
Primii mei pasi spre amintire...

Si'un vânt batea din rasarit
Ce aducea miros de tei...
Eu inspiram nelinistit
Parfumul verii lui '83...

Treceau domnite'ncetisor
Cu Don' Juanii strânsi de mana...
In prima zi a lui Cuptor
Ce'n amintiri o sa'mi ramana...!

Si n'am sa uit pân'am sa mor
De prima mea iubita vara
Si prima zi din Martisor,
Cand eu am plâns in prima seara...

•••

vizualizati toate postarile