Poezii Naive
Poezii Naive
go on top
Google Chrome

© Vasile Bell | Privacy Policy

Friday, December 21, 2012

Cand tu nu erai...



•••

Atâţia ani au trecut...
Cei mai frumoşi!
Eram mic, nu ştiam...
Iubeam iarba verde, nisipul încins
Şi cerul albastru senin
Din primii mei ani,
Când tu nu erai...
Vedeam cum o floare se clatină'n vânt,
Dar tu s'o atingi nu puteai...
Ş'atâţia ani au fugit...
Cei mai superbi!
Ai mei au rămas!...
Închişi în celulele goale de fier
Din temniţa timpului greu!
Ş'atâta am plâns...
Când tu nu zâmbeai
În sufletul meu!...
Şi anul în care tu te'ai născut
Şi primul tău gângur şi primul sărut...
S'au dus... Le'am pierdut!...
Şi clipa când poate plângeai,
Când eu doar credeam
Că tu nu erai;
Când poate plângeam
Că tu nu erai...;
Când poate eram,
În visul tău verde, de Mai,
Dar eu nu ştiam
Că tu existai...

•••

vizualizati toate postarile