Poezii Naive
Poezii Naive
go on top
Google Chrome

© Vasile Bell | Privacy Policy

Thursday, January 24, 2013

Nu-i poezie...








Nu-i lumea mea in idealul tau...
N-am pace, nu-i calm in linistile tale...
Rasara lacrimi pe ceruri de petale -
Tot nu'i lumina, nu-i pleiada'n hau...


Beau gin, imit inconstient.
E gol paharul, goala sticla, nu-i...
Fara sa gust uitarea ta haihui...
Ma'neaca amintirea-ti de "absent"...


Degeaba plang, cand vad un rand rescris.
Mor, ma invii, cum numai tu stii, tu...
Nu ai puterea de a spune "nu"...
Eu n-am puterea sa te port in vis...


Real, imaginatiune, terorism...
Chem portavioane'albastre sa infrunte
Explozii nucleare de cer roz;
Inchinaciuni in sange si sofism.


Diana, tu... Diana, tu, eu... Diana, fugi...
Mai stai, Diana... Fugi... Stai...!
Poate mai ai ceva de dat, sa dai...
Poate mai ai de recoltat la rugi...


Diano, omoara-ma, timpanul fa-l sa-mi rupa
barajul apelor eterne ce imi stau
Mereu in gat, in nod, si dau, si dau...
Ce dau pentru-a se plange dupa...


Nu-i lumea mea tablou din "plansete si sfinti"...
In cerul tau cu monstrii refractari,
Cu ingeri morti de piatra si amari,
Prin raiul de cenusa, eu ma mint... Te minti...


Odata... Vor veni, vor cauta sa mor...
Ma vor vana gonacii lumii tale.
Ei mi te-or alunga si rataci din cale -
Sa nu mai am ce sa iubesc, s'ador...


Daca ai stii... Cat imi renasti tu mie...
Cat imi omori, imi pui, adormi si iei...
Daca-ai simti durerea lor de zei,
Ai stii ca asta nu-i o poezie...

•••

vizualizati toate postarile