Poezii Naive
Poezii Naive
go on top
Google Chrome

© Vasile Bell | Privacy Policy

Friday, December 21, 2012

Home, Sweet Home...



•••

Home sweet home, te-am incorporat intr-un tunel al mintii si te-am teleportat.
Casa trecuta prin filtrul remuscarilor si al atasamentului furat, te-am dat Cadou de 1 Iunie...
Ferestre de dulce casa, v-am atins si v-am crapat, trecand prin voi, departe...
Spre-un loc ce-si face loc prin ganduri si desparte ganduri si locuri din securit...

Reflexii aurii rasfrante din suflet, v-am rupt continuitatea reflectorizanta.
V-am trimis sa va rasfrangeti de unde vreau eu, din cioburile mele,
Sa le-aratati locurile-ascunse, sa le-adun, sa construiesc idealul.
Sa formez un soare nou, cu nume pe el, sa fie soare dedicat altei stele
Ce imi reflecta dorinte si idei.
Iubiti pereti... ...sortiti sa n-aveti parte de rate platite la timp...
Ce poate'ntre voi sa creasca, sa iubeasca, sa traiasca, modelandu-va, extinzand
Desenele rupestre peste popasuri de timp?...

Par saten-blondin, casa a sarutului neintrerupt de explozii nucleare;
frunte tinuta intre palme o viata, casa a gandurilor ce ucid ganduri a caror otrava o inghit fara reflex la amar...
Buze, in care-mi gasesc linistea din spatele zbuciumului interior, mormant al sirului de cuvinte intrerupt de-atatea ori!
Spirit in care imi scufund viata, facandu-ma nimic, prefacandu-ma in nulitate absoluta,

Casa dulce casa a amarului meu...

•••

vizualizati toate postarile